ח"כ קיש: "טוב שהחוק לא עבר, המצב כעת טוב יותר"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קיש: "טוב שהחוק לא עבר, המצב כעת טוב יותר"

    ח"כ יואב קיש בראיון ל'קול חי': "הם הגיעו לסיכום עם מרצ ורע"מ על אלפי כניסות של פלסטינים. המצב כעת יותר טוב בעקבות אי העברת החוק. כעת, היא תוכל לדחות את הבקשות כל אחת"

    יואב קיש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יואב קיש אומר כי המצב כעת, כאשר חוק האזרחות פוקע הלילה, טוב מאשר המצב בו היה עובר החוק שהוצע אמש על ידי השרה שקד: "מצבנו הרבה יותר טוב מאשר אם הכניעה של שקד הייתה עוברת אתמול. הם הגיעו לסיכום עם מרצ ורע"מ על אלפי כניסות של פלסטינים. המצב כעת יותר טוב בעקבות אי העברת החוק. כעת, היא תוכל לדחות את הבקשות כל אחת".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, תקף קיש: "הם התחילו את היום באמירה 'נעביר את החוק ככתבנו וכלשונו, ואז באישון ליל הם הביאו חוק עם שינויים. קודם כל רק לחצי שנה ועוד כל מיני חורים. ראינו איך עיסאווי פריג' מכתיב לממשלה מה לעשות וזו הסכנה של הממשלה הזו".

    קיש התייחס להצבעתו של הח"כ המורד בימינה: "שיקלי עמד בפני החלטה לא פשוטה, אבל אני מניח שמה שעזר לו להחליט הייתה ההתנהלות הנפשעת של שקד והכניעה המוחלטת שלה למרצ ורע"מ. הוא היחידי שעמד במילתו לבוחרי ימינה".

    קיש הוסיף: "יש ממשלה שהיא ממשלת שמאל עם איזה כאילו צד ימני. האידיאולוגיה של הימין ניצחה את הבחירות, אבל הפוליטיקה של השמאל ניצחה את הימין. יש פה נזק עצום לפוליטיקה הישראלית שראש מפלגה עם 6 מנדטים סוחט את שני הצדדים בשביל למקסם רווחים".

    "מה שקרה זה שחבורה של אופורטוניסטים מכרה את הימין בשביל להרוויח כיסא", אמר קיש בראיון.

    עוד הוסיף קיש בעניין חוק האזרחות: "הם רצו להעביר את זה לחצי שנה, וכל חצי שנה הוא היה מביא עוד אלפים פנימה. צריך להגיד להם תודה על זה שהם הראו לכל העולם למה ממשלה כזאת היא מסוכנת. לדעתי קורים כל הזמן גם דברים בעייתיים שאנחנו לא יודעים עליהם".



    0 תגובות